NÁRODNÍ DIGITÁLNÍ PLATFORMA PRO VEŘEJNÉ STÍŽNOSTI

18 ledna, 2023
0 Komentářu

Vláda Indonéské republiky zřídila národní systém řízení stížností veřejných služeb ( SP4N ).

 

Kromě vyřizování stížností občanů na veřejné služby v zemi, poskytuje indonéský úřad ombudsmana na Bali příležitost vyslechnout stížnosti cizích státních příslušníků.

 

Balijský kanál národní digitální platformy pro veřejné stížnosti SP4N-LAPOR uvedl, jelikož je Bali trochu jiné, tak možná existuje mnoho stížností od cizích občanů, které je třeba řešit.

 

Od změn vízové ​​politiky přes stížnosti na hluk až po bezohledné chování lze s jistotou říct, že tento kanál bude dobře využíván.

 

Odkaz na stížnost je v indonéštině, ale nabízí anglický překlad využívající Překladač Google.

 

Odkaz na platformu: https://www.lapor.go.id/

 

Zdroj:

https://www.welcomebacktobali.com/blog/official-sites-useful-links/national-public-complaints-digital-platform