Vláda Indonéské republiky zřídila národní systém řízení stížností veřejných služeb ( SP4N ).
Kromě vyřizování stížností občanů na veřejné služby v zemi, poskytuje indonéský úřad ombudsmana na Bali příležitost vyslechnout stížnosti cizích státních příslušníků.
Balijský kanál národní digitální platformy pro veřejné stížnosti SP4N-LAPOR uvedl, jelikož je Bali trochu jiné, tak možná existuje mnoho stížností od cizích občanů, které je třeba řešit.
Od změn vízové politiky přes stížnosti na hluk až po bezohledné chování lze s jistotou říct, že tento kanál bude dobře využíván.
Odkaz na stížnost je v indonéštině, ale nabízí anglický překlad využívající Překladač Google.
Používáme cookies! Základní cookies potřebujeme k zajištění správného fungování stránek a volitelné cookies k lepšímu pochopení toho, jak s nimi pracujete. Ty druhé se aktivují po stisku tlačítka.
Tyto soubory používáme k zajištění základních funkcí webových stránek a ke zlepšení dostupnosti zobrazovaných informací. U každé kategorie si můžete zvolit, zda se chcete přihlásit nebo odhlásit, kdykoli budete chtít.